Fejsbuck.

Igår annonserade jag på facebook att jag heter Fia. Eller snarare Fia heter jag. Jag menar det heter min blogg med. Men det var ingen som förstod mitt kryptiska meddelande. Men jag fick många hej tillbaka. Trevligt!


Men jag fortsätter skriva så får vi se om någo hittar in. Hade glömt att jag gillar att skriva min väldigt djupa inlägg. Det är skönt att skriva och roligt om någon orkar läsa.

Idag är jag fromm som ett lamm. Haft två nätter med väldigt lite sömn. Jag fungerar ju inte riktigt då. Men i natt var jag mig själv igen. En annan talang är ju att jag är fantastisk på att sova. Tidigt och i princip var som helst. Ge mig ett golv bara så sover jag. Men dessa mardrömsnätter har inte varit som sådan. Jag har gått runt som en zombie på dagarna och försökt hålla ögonen öppna. Men när jag försökt sova så har inte inte gått. Illa. Hur håller sig folk med barn vid liv? Hur kan kroppen fungera efter tre timmars sömn tre månader i sträck. Jag önskar mig ungar som sover på nätterna, inga problem va?

Lite kaffe och frukost på detta så är jag tebax. Laddar inför att jobba i butik. En sån v ä l d i g t  l å n g s a m butik med typ inga kunder i. Det kan komma att bli en väldigt lång dag. Men i morgon bär det av till sörmland och midsommar. Det blir grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0