Bröllop - mässa och exponering.

Det är inte ofta man kommer hem lite små berusad efter att ha slutat jobbet. Men idag var en sån dag. jobbigt jobb jag har. Idag har jag och flera tjejer från butiker gjort iordning en monter på bröllopsmässan på Grand Hotell. Vilken fin  monter det blev. De som jobbat fram material och rekvisita har verkligen fått till det romantiskt men elegant.


Det var riktigt kul att få exponera inför något sådant. Supersnygga grejer.
Jag gjorde den lilla missen att jag inte riktigt hann med att äta lunch, men jag hann med att skåla lite i bubbel. Ohoj det slåg till. Men trevlig var det och jag hoppas att det går så bra för tjejerna i helgen och att montern blir uppskattad. Gå dit om ni har möjlighet!

Annars har veckan varit bra. Det känns bara bättre och bättre på jobbet. Men jag kan väl säga att jag inte riktigt känner av Stockholm än. Jag känner inte riktigt av att jag bor i huvudstaden med alla de möjligheter som finns. Jag åker till jobbet, åker hem och somnar i soffan runt nio. Igår hade vi Viktor här och åt våfflor, mysigt men jag somnade snabbt även då vi har besök, illa...

Förhoppningsvis så gör vi något kul "Stockholmigt" i helgen. I morgon ska vi på inflyttningsfest. Syrran och pöjk kommer hit och äter middag och hänger lite med hunden på kvällkvisten då vi drar iväg. Hoppas att ni resten, runt om i landet, har det bra en fredagkväll som denna. Själv ska jag tydligen behöva se på handboll. Men som sagt, tur att det finns öl (eller vad säger du Cissi).

Har'e fint! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja tur är det Fia!! Ngt måste väl du få roa (eller bedöva) dig med. :o)

Hoppas ni haft en mysig kväll på "kvarters krogen"!! Puss

2011-01-28 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0