Sista dagen som gräsänka...

Vad roligt att det är så många som läser mig blogg, det glädjer mig. Det verkar även som om det inte bara var jag som uppskattade helgen, det glädjer mig.

Det slog mig idag att jag börjar få till "Stockholmaren" i mig. Jag vaggar med i tunnelbanetempot på mornarna. Jag stiger åt sidan när folk ska av tunnelbanan och jag flyter med alla andra som gör plats åt varandra i vagnen. Fast jag har jävligt svårt för det här springande i rulltrappan för att inte missa ett tåg. För mig funkar det så att jag går, hinner jag så hinner jag. Tillskillnad från min uppväxt där det gick fem bussar hem på eftermiddagen, så går ju tågen med cirka fem minuters mellan rum, fantastiskt!

Egetnligen har jag inte tid att skriva. Måste fixa ordning lägenheten. L flyttar in i morgon och det hade varit kul om jag iaf fått ordning på alla kläder. Kolla in detta, så här såg det ut när vi körde upp. Det var på hittefåret att allt fick plats...

He he sjukt nöjd.

Åh, jag skulle verkligen behöva komma ut och motionera. Jag har nått min vikttopp och skulle behövde dala lite nedåt. Men till mitt försvar så har jag varit snusfri i snart två månader. Vad det hade med varandra och göra är att för att döva snussug blev det en del "gott". Men men nu är det gjort och jag är glad att det gått så lång tid utan snus. Jag kan väl inte lova att jag aldrig någonsin kommer snusa igen, men just nu gör jag inte det och jag har ingen ambition att börja igen.

Så, det var det för tillfället.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lillkussen Frida

Fia! Håll hårt i att inte bli som Stockholmarna med deras jävla spring till bussar och tunnelbanor. Din filosofi är mycket sundare. Jag tar det också lugnt och man hinner alltid och även om man kommer 5 minuter sent så är det inget jorden går under av. Keep hanging on!

2011-01-17 @ 19:03:38
Postat av: Åsa

Du har alltid din fanclub hos Bergströms. Vi/jag är så glad över att du bloggar igen. Skönt med lite balans till Kissies världsbild av Stockholm!!! Kram Åsa

2011-01-17 @ 20:14:24
Postat av: Sara på Little Miss Fix It

Duktiga snusfria du!! J slutade idag så han kan behöva ditt pepp! Massa kram

2011-01-17 @ 21:03:41
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0