vilken helg.

Helgen började med lite tråkigheter. Jag skrapade rutan på bilen för att ta mig till södermanland, och vad skrapar jag fram... Jo en p-bot. Mindre kul faktiskt. Men man fick tydligen inte stå där på onsdagar. jahanähä... Men annars har helgen bara varit mysigt. Har hunnit med de jag tycker mest om.

Först middag med Cissi och Nathalie. det kändes som en lite mini kalmar-middag-reunion. God mat och mkt fnitter.  Jag tycker så mkt om när vi ses. Jag spenderade lördag förmiddag med mamma o pappa. Sen hängde jag hemma hos familjen Sandh/Skoog. Halva söndagen hann jag vara med Nathalie med familj och andra halvan med Stina och hennes familj.

Det är så mysigt med både Nathlie och Stinas pojkar. de är ett halvår mellan dom i ålder. Jag känner tyvärr att jag missat delen då de gick från att vara bäbisar bara till att de faktiskt blev små pojkar. men det är ju en av de anledningar jag sett till att jag flytta från Kalmar. jag vill inte missa dessa små gossar när de växer upp. Sen att gossarnas mammor vägrar sluta producera fler ungar gör ju inget. En unge väntar jag denna vecka och den andra i sommar. Hur mysigt som helst! 
Vem kan sova länge en söndag morgon när denna lilla pöjk kommer smygande och viskar *kom kom* och vinkar med sina små händer. Inte jag. Jag gick mer än gärna upp för hans skull, kära lilla Blixten McQueen.

Han pratade och pratade, till en början förstod jag ingenting. Men efter att hans mor översatte lite ord till mig så förstod jag mer. Gullgullgull unge!

Den ena sötnos avlöste den andra. Detta lilla charmtroll flirtade vilt hela eftermiddagen.

just här roar han sig med att kolla på sig själv i min mobil kamera. Jag skrattade gott åt honom, lätt road eller så såg han något snyggt.

Efter denna väldigt mysiga helg, ska jag krypa ner i något mindre mysigt. Kanske att jag ska prova vår mysiga sängen... eller vad jag ska kalla den. jaja vi får se var jag hamnar. Snart kommer N o L hem, det blir skönt att ha dem här. Tiden gick fort... Skönt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som du haft en mkt mysig helg! :)

Det va så kul att träffa dig i några timmar.

Puss&kram

2011-01-17 @ 12:31:58
Postat av: Nathalie

Det är inte varje helg man är bortskämd med så mycket Fia - tid!Nästa gång kommer vi till dig vännen :o)

puss o kram!

2011-01-17 @ 16:33:20
Postat av: Stina

underbart att ha dig här och få ha dig försig själv var himla mysigt. det var verkligen länge sen! även om min son såklart ville ha myjkcet av din uppmärksamhet! jag kan dock inte vara lika gullig som nathaie och säga att vi kommer till dig nästa gång.nästa gång kommer du och siffar pånya bebisen ;)

puss

2011-01-17 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0