Trött.

Inflyttningsfesten visade sig bli riktigt kul. God smörgåstårta, mkt folk och öl. Jag hade väldigt kul. men idag mår jag som jag förtjänar. Jag är bra trött idag. Det var väldigt väldigt länge sen som jag festade fram till typ fem på morgonen.

Louise fick för sig att hon skulle ge sin vän en tavla i inflyttningspresent. Så med hjälp av en annan vän skapades det för fullt.

Efter lite sömn och mat så fick Louise med mig ut på hal is. Eller på isen iaf. Vi gick en och en halv timma på isen. Det är riktigt mysigt. Massa folk som promenerar där. Nala var överlycklig.


Snaet blir det häng med Tessan och Danne. De är numera inflyttade i sin nya lya.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0