soffkaos...

Idag var dagen S, Soffdagen. Vi drog för att hämta släpet. Louise skrattar åt mitt bilkörande numera. Hon påstår att jag blivit mer "stockholmare" när det kommer till bilen. kanske är sant. Försöker iaf inte bli svin nervös när jag ska någonstans. Men i Sverige har vi ju nr på alla väger, vilket underlättar mycket. Men det finns inget "Stockholmare" med mitt släpkörande. Det är något jag bara måste göra. Jag vet ju hur man sätter dit och tar loss och kör rakt fram. Men backa. Nej hallå backa här nu, backa göra jag INTE... än.

Jaja när vi hämtat sofforna, släpat och kämpat in dem i släpet. Släpat och fräst över klumparna upp. Så ser det ut som om de är för stora för vårt vardagsrum. Suck.


Men tillslut efter lite fixande och donande och buffande så tror jag att jag fick till det. Vi var faktiskt riktigt oroliga om vi skulle kunna ha de båda eller ej. Vad gör  man då? Säljer den ena direkt på blocket??
Vi behövde inte det, utan de gick in.




Matbordet som tidigare tagit ganska mycket plats i rummet, känns nu så litet. men vi är nöjda!
Dags att prova soffan.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är d för soffor?

2011-01-28 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0