Jobbvecka - slut.

Denna vecka gick snabbt. Min jobbvecka är slut, jobbar måndag till torsdag. Min tanke är att fredagar ska bli en pluggdag, men plugget har inte börjat så i morron är jag ledig. Det firar jag med att ha tvättstugan. Och jag skulle fortfarande behöva lägga in alla kläder i garderoben, vilket jag fortfarande inte gjort.

Jag har haft besök här. Emily kom förbi och åt mat. Det är så skönt med vänner som finns där även om man inte setts på år. När man väl sen ses är det bara att börja där man slutade. Vi har babblat i flera timmar. det kommer bli många såna kvällar framöver.

Jag har inte sovit så mycket i vår nya säng. Jag har sovit illa i den och sover hellre i "soffan". Soffan är tältsängen med filt på och kuddar. Soffan, den riktiga, har vi sålt för länge sen. Det kanske blir bättre när Louise kommer hem, vem vet. Annars har jag ju mitt egna sovrum... haha.

Just nu är jag så trött, som alltid, att jag skulle kunna somna på golvet. Men med tanke på att jag ska upp i morron och tvätta och fixa hela lyan så får jag gå o lägga mig nu. God natt världen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0