En lång dag ett kort inlägg.

Tur till Norrköping gick bra. men jag hamnade visst i den värsta eftermiddagstrafiken, vilket jag inte hade räknat med. men jag hann precis fram iaf.

Fast idag är jag trött. Vi somnade sen toch jag gick upp tidigt. hade ju glömt att iom att Louise kom hit så följde ju även hunden med. Har glömt att man måste kissa den på morgonen. Så även i Stockholm har jag visat upp mig i pyjamas byxor. Funkade här med.

Jobbet flöt på bra idag. Jag fick en del gjort och börjar lära mig mer o mer ssystem på datorn. Nu kan jag kolla lite allt möjligt kring varor.


Nu måste jag gå o lägga mig. En förkylning är på g och jag är så trött. Vill ju inte missa morgon dagen inte, -formex.
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0