En blommig söndag.

Jag börjar må bättre. Somnade tidigt igår, skönt med en lugn lördag. Stina ringde igår och lät så glad över sin tillökning. Det var så skönt att höra att hon mår bra.

solen skiner även den morgon, riktigt härligt. det är synd att jag är lite dålig så jag inte kan njuta av den. Sen att det fortfarande är svinkallt gör det inte heller roligt att vara ute. Jag längtar tills jag kan sätta min på ballkongen och sola! Jag ska göra ordning på ballkongen. Det kommer nog vara både möbler och blommor. jag vet ju att L inte är överförtjust i blommor men det kommer det bli iaf, ha ha! även inomhus, för nu har vi inga katter som har ner krukorna. Jag har fått en orkidee av ma o pa o mille när de kom och hälsade på, så samlingen har börjat igen!


Så, nu ska juag ladda om och bli frisk tänkte jag. Vill börja träna och "fixa" till mig lite. Men först bli frisk!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0