Barn och sjukdom. Mat och promenad.

GRATTIS STINA O BILLY, till er lilla Svea! Så mysigt och så kul. Ännu bättre att ni ALLA tre mår bra. Längtar tills jag får träffa henne!

Middagen blev både bra och trevlig. Bra mat innehållande kräftoastskagen, fläskfilé m potatismos och som en lite avslutning kladdkaka. Trevlig sällskap innehållande Louise, Sara och Valle. Mycket babbel och öl som det ska vara!


Det blev inte allt för sent och tack vare att jag bara drack öl igår så har jag mått bra idag. jag förstår inte att jag inte alltid bara dricker öl, struntar i vinet som jag vet ger mig huvudverk dagen efter. Vi fick dessutom sovmorron i morse, Nala vaknade inte förren lite innan tio. nice.
Solen sken, jag blir otäkt glad över att se den. Vill bara sola och känna värme. Jag antar att det kommer. Snart hoppas jag.


Det blev en lång promenad i lååångsamt tempo. Är smått hängig idag med. Skita snora och "tung i huvudet". Men Louise lurade ut mig i en o en halv timma. Det är jätte fina områden här i krockarna. Vi är ju bra bortskämda med Kalmar så det ska ju mkt till innan det toppas.


Nu gör hon den där andra mat och jag är sjuk. det räcker som sysselsättning. Men jag vill nog ha en sjuköl iaf.Tar nog en.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0