... även du Fia blir äldre...

Tvättstugan arbetar för fullt och jag försöker gnugga sömnen ur ögonen. Hur är dte möjligt att vara så trött efter 9-10 timmars sömn. Men jag har nog svaret själv. Det är ansträngande att starta nytt. Att börja på ett nytt jobb. Byta stad. Byta hem. Byt allt, nästan allt. det enda jag inte bytt ut är kvar i Kalmar.

Jag har en konstant känsla av otillräklighet eller att jag är vilsen. Allt ska klaffa och allt ska fungera. Men hur? jag börjar få koll på de flesta delar. men inte fullt ut och det är väl därför jag har ont i magen. Jag börjar gå åt rätt håll i tunnelbanan. Jag börjar veta vad jag ska göra i 7,5 timma på jobbet. Jag börjar känna mig hemma i lägenheten. Men allt är fortfarande ovant.

jag ska äta lunch med min kusin idag. Frida. Jag har inte träffat henne på jätte länge och hon har alltid varit "den lilla kusinen på pappas sida". Men jag börjar inse att "den lilla kusin" är lika vuxen som jag numera.



eftersom jag tror att jag själv är 19-20 så blir ju de som är fyra fem år yngre än jag automatiskt 14 typ. Men när jag får tänka till lite inser jag ju att jag faktiskt är 26, vilket gör alla "små människor" fler år över tjugosträcket... Som bilder talar om, så har jag kanske vuxit till mig, eller?!
Illa men så är det, även du Fia blir äldre.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snygg bild! Din första kille? Här har du ju mörka slingor - jättesnyggt!

2011-01-17 @ 16:30:11
Postat av: Fia

Hahaha, det är ju Daniel!!

2011-01-17 @ 21:36:15
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0