Små kärlekar!

Okej, ett av de största plussen med att bo i en huvudstad, förutsatt att man utnyttjar det, är utbudet. Jag/Vi har kanske inte en så länge varit super flitiga på att upptäcka Stockholm. Det har mest varit till och från jobbet. Louise har ju iofs varit flitig med att gå ut och gå med Nala och upptäcka Stockholms naturområden häromkring och typ med två mils i radie. Men igår tog vi oss in till Hötorget och handlade i en saluhall där. Det finns hur mycket gott som helst, till väldigt humana priser. Kött, grönsaker, frukt, ost, oliver, röror... Det kändes osvenskt att komma ner i hallen, jag kan inte säga varför. Eller kanske för att det inte var i ICA eller coop standard. iaf var det väldigt mycket att välja på och vi kom ut med röror, bröd och oliver.


Till rörorna fick vi fint besök. Kusin Åsa och basketstjärnan Ludde blev de första att vilja dela detta med oss. Sen annonserade ett annat gäng att de var påväg till oss. Ett gäng som jag träffat två tredje delar av men inte den tredje. Stina kom hit med både Viggo och Svea. De är så gulliga och fina de små knotten.

Jag fattar inte hur många kärlekar jag ska kunna få in i mitt hjärta. Om jag räknar bort de självklara med Louise och familjen, så nu när mina vänner börjar avla fram små avkommor så undrar jag hur jag ska kunna tycka om alla lika mycket. Men uppenbarligen så går det. Alla barn blir ju som en ny lite kärlek som ska in i hjärtat. Det blev så även denna gång. Svea var så fin och såg ut som en liten docka. Så liten och näpen. Hon hade även samma hobbie som jag , S O V A . Bra tjej. Hon pep lite några gånger när hon var hungrig annars var hon så snäll och var nöjd oavsett famn hon hamnade i.



Jag har ju faktiskt två killar i mitt liv som jag brinner lite extra för (bortsett från dig pappa ;) ). Den ena är Axel och den andra är Viggo. När Viggo springer runt här med världens största leende så smälter jag ju helt och hållet. Jag tror inte att någon någonsin skulle kunna få mig att tycka att det är charmigt att den ligger i min säng med en bit söndertuggad gurka, men Viggo kan. Jag fick syn på den lilla biten gurka som är kvar i morse och fick ett litet leende på läpparna. Han är för fin lille Viggo, kolla själva;
 





Ja det var en fantastisk lördagskväll. Idag blir det ännu mer bäbis. Idag åker vi till Linköping ska äntligen få träffa lilla Sebastian. Mycket barn är det, och fler lär det ju bli.
Solen skiner, det är lördag och klockan är 08:39, jag har varit vaken en timma, tack Nala.

Hoppas ni får en goo söndag gott folk!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

ja så sjukt mysigt att komma upp!!!

och bilderna du tagit är grymma. kan du mejla dem till mig?? den på viggo när han ler skulle jag vilja beställa som en förstoring, klockren!!!

puss min söta vän

2011-02-07 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0