Gammalt.


Igår hängde jag med syrran på kortfilmskväll på Bio Pio. Vilket ställe. En riktig gammal biosalong. jag gillade verkligen att vara där. De hade bågot jag nappade på - filmfrukost. Typ som en brunch med film visning, vem vill inte det en söndag? Jaguppskattar att syrran tog med mig det. Det var mysigt! Jag kommer gå dit igen, någon gång på någonting...

Idag sattes min intelligens på prov. Herregud, jag kände mig som en kärring fast tvärtom på något sätt. Jag skulle skicka ett sms från min chefmobil. Detta låte korkat jag vet, men mobilen hade ju knappar och ingen T9. Aha, hur gör djur. Hur gör jag? Jag började skriva och kollar efter tag på medellandet, bara massa bokstäver i någon konstig formation. haha. men det var ju bra många år sen jag hade en sån tele. Visst kalla mig dum/korkad som ens skriver detta, men vaffan... det var ju svårt ju. 

Jag kan ju villig erkänna att min Iphone kanske är det bästa tekniska pryl jag någonsin haft. Jag kan göra mkt med den. Jag behöver inte mkt mer i mitt liv. Det är nästan som att jag kan duscha med den. Vänta bara så kommer det en "dusch-app" som göra oss iPhoneägare lite renare.

Jag har gjort min arbetsvecka på kontoret. Det har varit fullrulle hela veckan. Kul. Jag börjar hitta min roll i det hela och kan arbeta helt och fullt hela dagarna. Känns bra. Det blir roligare desto mer jag har att göra och desto mer jag lär känna alla på kontoret.

I morgon blir det plugga och jag ska stänga butiken i Sollentuna. Hoppas att det blir en del folk, behöver drilla mina kunskaper i butik. Har fortfarande INTE koll i butik. Jag skrattade gott åt mig själv när jag förra veckan skulle slå in paket åt en kund. Jag tror jag drog i alla lådor i kassadisken när jag skulle hitta inslagningsgrejer... Som tur var hade jag en rolig kund som kunde skratta med mig ;) .

Såvaremedderrå...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0