Snökaos i Stockholm.

Okej jag tror att ni vet vad jag ska gnälla på. Det stämmer, snön. Fyfan vad det snöar.

Jag känner mig lurad. Jag har hört vår fåglar och sett barmark. Jag trodde på fullaste allvar att våren var påväg.  Men det är bara att glömma. Snökaos, bussar går inte, det plogas överallt. Jag har det lite bra eftersom jag inte behöver ta mig ut i detta väder. jälvklart finns det de som har det så mycket värre, jag vet. Men jag ville bara gnälla lite...



Alla som bokat resa nu har ju valt rätt tidpunkt. Jag vet bland annat att Cissi är i Byron bay, Australien nu. Om du läser: din lilla jävel ;) .

Nu ska jag fortsätta med mitt individuella arbete i FEKB. jag tycker ämnet är riktigt intressant så detta är kul.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0