....

Åhåj, lördag morgon. Blev bjuden på scones i morse. Börjar ta det förgivet nu när jag blir bortskämd varje lördagmorgon. Just nu hänger jag med vovven i soffan. Den tredje personen i hushållet är och hejar på lilleludde som spelar basket. Jag önskar att jag tyckte sånt var kul, men sportevenemang är inte min grej. Kommer inte bli en bra mamma i det syftet. kommer bli en "lämpa av/hämta upp mamma". Jag förstår mig inte på det med att sitta still och titta på fotboll/innebandy/basket träningar eller matcher. Sån är jag.

Igår blev det engelsk pub, med mat och öl. Det var en mysig pub, det kändes som vi satt i England. Det var inte lätt att hitta dit, men tillsist kom vi fram.




Nu skulle jag behöva göra massa saker. Men det orkar jag inte. Jag kommer nog fortsätta att hänga i soffan med Nala.Vilken tur att Let's dance reprisen kom just på fyra. En liten stund till i soffan, bara en liten stund...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0