D Ä R F I C K H O N ! ! !

För en månad sen ungefär bestämde jag mig för att fixa en överraskningsfest till Louise. Och eftersom den var hemlig har jag ju inte kunnat skriva om det, såklart.

Jag messade lite folk och sa L fyller men tänker inte fira i Kalmar, MEN att det skulle jag hjälpa henne med. Planen var sådan att L skulle tro att jag och hon var bjudna till Jennifer på födelsedags mat igår onsdag. Louise var jätte glad för det coh sken upp när Jennifer bjöd henne.

Jag har fixat, donat och smuslat fram tills igår. Fixade dricka och mat. Stod och lagade mat på jobbet igår på lunchen. Hem till Jennifer i all hast, fortsatte fixa käk. För EN gång skull slutade Louise klockan fem igår. FAN FAN tänkte jag som hade behövt ytterligare en timma till att förbereda. Hämtade henne på jobbat och satt mest och väntade på att klockan skulle bli sju. SJu var det magiska klockslaget för vår ankomst...

De timmarna mellan fem och sju var de värsta på länge. Det kändes som om det stod skrivet i pannan på mig att jag skulle ha fest för henne. Min kära kusin, som skulle komma, ringde när jag satt med Louise i bilen. Jag blev helt ställd. Som OM det skulle vara något konstigt att hon ringde. Svarade och var så nervös för att försäga mig att jag inte ens hörde vad kusinSara sa...Herregud vilka nerver va?!

Men hon fattade ingenting, som tur var. När klockan började närma sig sju satt L och pratade glatt i telefon men sin kusin. Hon fixade sig i lugn och ro. Sen ville människan GÅ till jennifer. Helt fel i min planering. "Lugn, jag har inte bråttom".. säger HON ja. Men tills slut var vi där.

Jennifer öppnade och bjöd på lite cider. Vi snackade en stund och "plötsligt" spiller Jennifer cider på golvet. Hon ber Louise hämta papper på toan och står tio pers inträngde och skricker: " S U R P R I E  "!!!

Hahahha, Louise blev mkt riktigt överraksade och framför allt glad tror jag. Om det undgått något att jag gillar att ordna fester så är det så att jag gillar och göra fester. Och detta var kanske det roligaste! En bra överraskningsvariant! NÖJD!

Jag har nog aldrig tagit så mkt fula bilder. En massa "mittimaten" bilder, eller jag ahr mat i munnen bilder, haha! Objekten på bilder är fina i verkligeheten men jag lyckades INTE framställa det i bilderna, hahah! Håll tillgodo!









Louise fick verkligen hur mkt F I N A presenter som helst! Alla hade köpt riktigt bra "Louise-paket"!








Jennifer komponerade en fin tårta, som dessutom smakade alldeles utmärkt!!



T A C K alla för att ni var med och gjorde det till en sån kanonmiddag!!

Nu ska jag åka Kalmarrunt. Hämta alla presenter och prylar hos Jennifer. Handla diverse grejer. Städa hemma. För att sen åka till Nyköping. Första stopp hos mamma och pappa. Sen i helgen blir det födelsedagsfiraden, lördag är ju den riktiga dagen, men Louise familj och vänner.

kommer bli en bra helg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Gaahh, sicken tårta vi missade! Men jag klarade provet. Jej!

2010-05-21 @ 07:19:09
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0