Satansförkylning....

Hur kul är det ätt vara illröd under näsan, snorig, ont i huvudet och i kroppen och på det inte ha någon smak. Jag känner inte vad jag äter... AHH!
Igår gjorde vi god mat, kött, klyftpotatis och tsatsiki. Jag kände inte ett skit. Eller jo saltet på potatisen kunde jag urskilja. Tsatsikin hade dessutom gjort i förrgår så jag BORDE känt att den smakade vitlök, men icke. Jag skulle lika gärna kunnat äta spagetti med lakrisglass och chilisås, eller mögelost och chocklad strössel. Det hade liksom inte spelat någon roll...

Men men. Vi gick på bio igår, Robin Hood! jag brukar inte gilla såna "krigar"filmer. Men denna var både bra, spännande och romantisk! kan rekommenderas. Såg dessutom en reklamfilm för en svensk film som ska gå snart, "kommiserier Späck". den verkar sjuuukt kul! synd att jag går så sällan på bio, det är mysigt ju! Fast jag skulle iofs hellre skaffa en sjukt stor TV. Det hade varit nice!!

Var inne på IKEA på lunchen. Sjukt mkt folk och deras kortbetalningssystem eller liknande låg nere. STACKARE! jag hoppas det är igång igen, ska inhandla lite grejer.

Det har varit sjukt mkt folk här med. Det är ännu roligare. mellan snorpapper och nysninar har jag hunnit med en massa kunder. skit kul rent ut sagt!

ska hem å vila upp mig så jag kan fira Finalina ikväll! Såvaremederå!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0