Nu är det på riktigt!

Jag känner mig faktiskt peppad att ta denna kurs nu. Har räknat och nu sitter jag försöker komma på skillnad mellan olika grundbegrepp. Jag måste ju gå igenom allt igen och det är lika br att göra det grundligt. Efter lite mailande med en stackare på universitetet så fick jag fram uppgufter så jag kunde kolla schemat för kursen, ajajaja kursstart idag. Hm, det betyder att jag skulle kunna gått idag, men men nu är det försent och jag får ta mig dit i morgon ist. Back too school. Det blir nog bra. Gillar inte gubben som har kursen men det är värt att gå dit för inte bara sitta och tragla sig genom allt själv.

Hade en mysig lunch med L innan. De har en resturang här vid bibblan, billigt med!

Ska plugga lite till, sen blir det en sväng ner på stan för att fixa div hemligheter inför kommande helg. Någon fyller visst år. Jag är stolt för att jag har fått L att gilla att fylla år. Jag tar det på mig, som en fint del jag gett till henne. Hon är super nöjd över att bli firad fler dagar. Hela helgen kommer att ägnas åt min lilla skönhet. Sen när det är över så är det snart dags för mig att börja tala om för er alla när jag fyller. Det brukar infalla så tre månader innan det är dags. Detta år är det ju ingen jämn födelsedag. Eller det beror på hur man räknar iofs, 26 är delbart med 2, vilket är ett jämt tal, så detta ska självklart firas. Som alltid. Kommer inte ha semester å min födelsedag detta år, har haft det sen jag började jobba. Skumt. Men den dagen den sorgen. Jobbar dessutom till halv åtta då, så det blir att fra på jobbet!

Nähä, slut på roligheterna. Tillbaka till kalkylmässiga merkostnader och andra sexigheter!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0