När jag jobbar försöker jag alltid ha smyc...

resize_image_-91 (MMS)

När jag jag jobbar försöker jag alltid ha smycken från butiken, jag tycker att det hör till. Min nya klocka är dock ett undantag iofs. Men igår när vi skulle på middag tog jag på mig detta. Inhandlades när vi var hos bergströms förra sommaren. Jag gillar det! Middagen var kanon! God mat, somrigt o fräscht. Sällskapet var som vanligt, utan anmärkningar. En tokbra hel kväll med andra ord. Tycker inte om att de ska flytta från stan, med jag har tydligen inte så mkt att säga till om, suck:) fast jag kommer ha en Gooo anledning att åka till Göteborg!!! Just nu väntar jag och thaimaten på att Louise ska sluta någon gång... Hungrig. Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt Fia. Var en sväng till Katrin i Grisslehamn i helgen. Massor av snygga nya smycken nu till våren. Ta en titt på hennes websida,sök på Edblads & com. Kram Åsa

2010-05-03 @ 01:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0