Det börjar verkligen bli grön ute nu! Det ...

resize_image_836 (MMS)

Det börjar verkligen bli grön ute nu! Det glädjer med! Något som inte glädjer mig är att jag fortfarande är satans förkyld. Nej det går bort. Jag är inte, enligt mig, tillräckligt sjuk för att vara hemma. Jag hoppas bara jag gör ett bra jobb idag. Va lite virrig igår och ganska fumlig, tappade typ allt jag höll i. Placerade ut varor på lite fel ställen och så. Men jag brukar alltid vara som sämst o mest hängig på morronen så detta ska nog ordna upp sig! På riks morgon zoo, så gjorde de en undersökning o frågade hur många som var lediga idag, det är ju ändå klämdag. 65% av de som röstade sa att de skulle vara lediga! Så om vi ser det generellt så förväntar jag mig att 65% av Kalmars befolkningen är lediga och shopping sugna!! Nähää nu ska jag ta itu med det blonda trasslet på huvudet. Sen så fyller Finalina idag. Lillsnärtan blir 23! Vi ska fira henne i kväll, det ska bli mysigt! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0