Det är igång igen!

Var på förläsning idag! Kände mig så smart då jag fattade ALLT! "Åh vad kul för Fia"... Hahaha det roliga är att jag har ju redan gått hela kursen en gång och gjort tentan två gånger. SÅ jag borde ju klara av detta. Men det kändes bra att gå dit, att få allt basic igen. Det är som sagt lika bra att ta allt sakta med säkert och grundligt!

Mina damer och herrar! Det är dags igen. För Specsavers modell tävling. Gå in ni denna gång och anmäl er! Min kära "specsavers kollega" och även vinnaren Erik från förra året pryder idag blogg.se första sida. Men jag har gjort mitt försök så jag hejar gärna på någon annan detta år. Det var förbannat kul så jag kan ju inte mer än rekommendera er att testa. Jag lovar att rösta så mkt jag kan, för det vet jag ju att ni gjorde förra året!
Do you remember red lips?!


Haha nej det där med modellande är inget för mig. Tacka vet jag företagsekonomi och handelsarbete, det är grejer det! Nope någon modell kommer det aldrig bli av mig. Jag har haft mina minuter i rampljuset.

Nästa gång det blir rampljuset så ska det vara för att jag är miljonär eller något sånt! Då ska jag kalla mig Fia, endast och alla ska veta vem jag är. Lite som Madonna. Inte behöver man säga hennes efternamn, nä. (Är det någon som ens vet vad hon heter?!)

Slut på drömmar och på lunchen!
Ciao/ Richbitch!

Kommentarer
Postat av: Maria L

Hihi, jag såg också att "det" är igång igen...väntar fortfarande på de där fotona vi tog...Har försökt påminna Zara, men hon har konstigt nog inte svarat. Tror du att du kan göra ett försök också??? Drömmen är ju alltid kul att ha kvar, eller hur? Kram kram

2010-05-12 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0