Bettna o K-holm



Mitt i skogen befinner vi oss. Skönt att hänga lite hos ma o pa o bröder!

Jag var lagom noijig när vi åkte upp igår. Fatta vad sugit OM vi blivit stoppade igår av polisen med vinterdäck, dagen innan vi skulle byta. Då hade jag hellre blivit stoppad för tre veckor sen. Men trots att det, kändes det som, kryllade av snutar ute igår klarade vi oss, haha! Kan andas ut nu...

Fick bra hjälp med att sätta dit däcken. bilen känns lite schysstare nu!

Innan make-over:


Men lite roligare fälgar och färra dubbar!


Vi hann med en sväng till Katrineholm! Det var så kul att se min gamla butik och mina gamla kollergor. missade precis en av dom som gått för dagen, men två fick jag träffa iaf! Super kul!!

Såsvaremedderå!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0