Är det bara ja som missat ännu en talang från Laila Bagge?!

En alkoholfri valborg blev det för familjen Gustafsson/Pack. Men det var livat ändå!

Jag tror att Kalmar tog en sovmorron denna första maj, jag var själv på vägarna när jag åkte till jobbet. men sen satte det fart... Har heft en del att göra idag på jobbet. Det gillar vi hårt!

Hade en kund inne idag som frågade efter Laila Bagges smycken. Det har vi ju inte och jag låtsades som om jag visste vad det var. Är det bara jag som missat att hon designat smycken?! "Rock of Sweden" heter de... massa döskallar och massa stålares vill hon ha för den.

Hennes killer snygga halsband hon hade jag tror någon gång i Idol, har hon uppenbarligen designat själv.
Jag gillar ju stora smycken, så varför inte ett glittrigt från henne. Det är bara att punga ut i runda slängar 3000:-


(från smycka.se )

Jag skulle också vilja designa något. Varför inte smycken?!
Sen har jag kommit på idag att jag vill skriva en bok, jag vet inte om vad och sen skulle jag vilja arrangera bröllop. Det har jag funderat på idag, under tiden som jag sprungit fram mellan guld och silver smycken. Detta ska jag då kombinera med att... ja vaddå?! Vad ska jag göra?!

Pratade lite med vår regionschef idag via nätet. ÄR lite avis på hennes jobb. Det sa jag till henne med, hahaha! Så samtidigt som jag skriver en bok, designar smycken och arrangerar bröllop så vill jag jobba som regionschef! Kan man gör allt samtidigt?! Jag hoppas det... Vänta några dagar till så har jag kommit på något mer jag vill göra!

Apropå jobb så ska jag nog inte jobba på "munk o muffin" iaf. De har inte hört av sig så, jag håller mig till Albrekts all summer long.

Idag väntar middag hos Finalina och Markus. Det ska bli mer än nice, mysigt, härligt, gott... ja helt enkelt ser jag fram emot det. Ska bara vänta på fröken P som ska sluta jobba.

Hoppas alla har haft en bra Valborg, vad man nu gör på den?! Iaf att ni har en bra helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0