WW, work n' walk!

Idah gick jag till jobbet. Det tar sin lilla stund, typ 50 minuter. Ganska skönt faktiskt. Hade musik i lurarna och traskade på i ganska bra tempo. Det var så varmt att vantarna åkte ner i väskan igen. Så våren är nog på väg på riktigt! Det glädjer mig.


Sen ville bossen att jag skulle stänga idah. Gött med fler timmar. Mindre kul att behöva gå hem, i mörkret genom industriområden efter klockan halv åtta. Men det gick ju det med. Jag är hemma och helt, haha!

Jag kan ju villigt erkänna att jag inte är van att jobba heldag. Hela min kropp är trött, kanske i kombination med promenad blev det "värre". Men jag har glömt hur det var. Det är ju ändå cirkus ett å ett halvt år sen jag slutade som butikschef. Just nu är mitt mål, mat. Jag är hungrig hungrig hungrig. L kommer om ett tag och hon ville oxå äta! SÅ jag får vänta. *knorr*

Fredag, betyder ledig och en tripp till Nypan. Så var det med det.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Våren har kommit till Oxelösund också! Idag hade vi 7 plusgrader! Man riktigt såg snön smälta bort :oD

2010-03-18 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0