Stekar'n

Jag fick av min kära sambo en present. En alldeles ny stekpanna. Jag har en liten förkärlek till stjärnor och det är såna på pannan. Fin fint!


Det gick alldeles utmärkt att göra kött färssås i den!

Träningsvärken har inte satt in ordentligt ännu. Men jag känner i magmusklerna och i armarna att jag gjort något jag inte brukar göra. Dvs röra på mig ordentligt. Promenader i all ära men lite styrka behöver jag med. Hon som ledde passet var så där äckligt vältränad och äckligt energisk. Önskar önskar att jag någon gång kanske också kunde bli lite fit, haha!

Idag ska jag träffa Finalina. det ska bli så mysigt, har inte träffat henne på evigheter. Den lille saten tar snart examen och påstår att hon ska flytta härifrån. Vad har Göteborg som inte kalmar har?! Svar: Lina (snart som sagt...).

Nähä nu vare lunch och jag vet inte vad jag ska roa mig med... Äta kanske!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snygg, min första stekpanna var ROSA!! men så var det också på 80-talet. Den gjorde sig snygg med den rosa stekspaden. Kram Åsa

2010-03-09 @ 21:28:13
Postat av: Fia

Snyggt! Hahaha! Skulle nog inte byta min stjärnor mot en rosa, men det låter riktigt chickt! Kramkram

2010-03-10 @ 20:58:15
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Lena

Näääää..lägg av!!! JAG älskar ju stjärnor...MASSOR!!! Vill ha, vill ha...grymt snygg!!!!



Kram från Gant-freaket

2010-03-11 @ 23:01:50
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0