Middag!

Vilken middag. God mat och trevlig folk. Det blev lyckat! Amandha och Louise gjorde ett hästjobb här hemma. Allt var fixat när jag kom hem. Vilka tjejer!
Amandha hjälpte mig med små påskris, som sen glömdes att duka med. Men dukningen blev grym så det gör inget.


Grill på meny. Tårta efter.


Fantasin hade inga gränser när de upptäkte att det inte fanns dukar i hemmet. Papper i mängder blev lösningen.

Kvällen höjdpunkt var ju så klart att fixa tårtan. A och jag har ju köpt grejer till den för länge sen. Så väl beredda satte vi igång. Amandha tog täten.


Amandha dekorerade hela tårtan. Hon blev jätte nöjd och jätte stolt! Jag kan bara vara detsamma!


God var den!
Cioa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad kreativa ni e :D riktigt häftigt med "duken"..tårtan ser GOD ut!!!!!!

2010-03-27 @ 17:09:35
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: lLena

WOW...vilken tårta!!! Ser mumsig ut!!!

2010-03-27 @ 22:14:07
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0