Blå är det nya vita!

Jag vaknade med tuppen idag. Pigg som en ärta eller vad man nu säger... Fixade lite med bilen. Fixade lite frukost. Åt god frukost med brudarna B. Efter lite fix och trix tog vi oss till Öland. Där gjorde L ett fynd. Kolla in vår nya pinnstol! Amandha tyckte att vi var smått pinsamma när L satte stolen över huvudet och jag fotade "-folk kan ju tro att ni är knäppa, men det är ni ju"



L matchade in stolen i ett naffs. Tavlorna fick förflyttas lite, men nu står den blå stolen perfa! Vi tänkte först att vi skulle måla den vit, men där den står nu får den vara klar blå. Nice va?!

Vi hann även med mat på Aronstorp. Satan vad gott det är, satan vad mätt man bli. A tog till en ordentlig portion.

Hon fick inte riktigt i sig allt, även om hon lite kaxig i början påstod det. Jag åt kroppskakor. I löve it. De är så jäkla goda. Rekommenderas!



Mätt och glada sitter vi nu i soffan och glor på film. Skön eftermiddag.
Jag fick köpa tulipaner, tuuuulpaner! Jippii! Hoppas inte att katterna gillar dom lika mkt som jag. Snanare att de ger fan i dem rent ut sagt. Fint blev det.


Efter lite slapp blir det modevisning i Modehuset. Skön dag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder...vill också ha en bra kamera..

2010-03-25 @ 16:33:18
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Oh my, den stolen står det även LMFI på!! Bara så du vet... Pöss

2010-03-26 @ 10:41:15
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0