Ung, fräsch blondin i sin bästa år!

Har tagit mig till bibblan idag. Ett välbekant ställe. Hittade även ett välbekant ansikte, Finalina satt här. Kul att se henne, vilket inte är allt för ofta tyvärr.

Håller på och försöker göra lite inför att vi ska träffas i morgon med den "gruppen-som-tydligen-gör-allt-lite-sent". Vi ska fixa ett case klart i morgon, hoppas jag på iaf!

I morron kommer lilla Amandha! Ska bli mysigt att ha henne här. Det kommer göra att vi lyxa till det lite. Man vill ju bjuda henne på allt möjligt. Sen ska vi ju fixa en MASSA pyssel också! Ät god mat och massa nice. Allt för att värva henne till att komma oftare:)

Sötnöt!

Idag var jag lat, det regnar och vi har bil. Vad gör man?! Åker bil såklart! Illa men vaffan. Det är ok att vara lite lat ibland. Försöker döva mitt dåliga samvete just nu. Men jag kommer fortsätta cykla framöver! Jag hann med att köpa en flarra vin idag. Ska dela den med hon som jag delar det mesta andra med. Det är tisdag å tisdag är bara inte en rolig dag helt enkelt. SÅ då gör man den roligare!
på systemet tänkte jag testa mitt utseende. ibland behöver jag lite bekräftelse på att jag fortfarande ser ung ut. DET fick jag! Jag brukar lämna fram leg automatiskt, men idag gjorde jag inte det...

-"Du ser så ung ut, kan jag få se ditt leg".

Äsch inte ser väl jag ung ut... Hehe det sa jag inte men jag tänkte och snabbt som blixten langade jag fram mitt körkort. Konstaterade ihop med kassörskan att det inte är så lätt med åldrar. För det kan det inte vara. Så länge jag får visa leg så kommer jag hålla med! Vi får väl se hur det blir när de inte ens kommer fråga. Jag kommer säkert lämna fram mitt körkort ändå.

Nu ska jag sätta igång å jobba. Stänger placet i dag. Close.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0