Vin o sår'å!




Nej men lite lasange, vin, ost, kex och chips. Alltså jag gillar't!
Tända ljus och katternas vackra sång. Men hallå, guuud så romantikst. Japp sån e jag. Det blev väldigt mysigt. När man haft en jobbig dag på jobbet så är det ju inte fel att sitta och babbla över ett glas vin. Vad gör ni på tisdagarna?!

Fan idag var det fart på Kalmariterna. Kul när det blir lite rörelse på ett annars väldigt lungt köpcentra. Tiden går förbannat mkt snabbare. I morgon ska det vara öppet sent och modevisning i centrat. Det kan nog bli livat. vi ska hit. Jag tror nog Amandha kan tycka att det är roligt. Ja sen har man ju fått lön i morron, ja menar alltid kan det ju dyka upp något fint som slänger sig runt halsen på mig och bara måste med hem. You never know!

Ska jobba lite till, sitta i skolan en stund J och J. Hoppas vi blir klara med den ena skiten. Vore förbannat skönt! Sen bär det av hemåt. Vet inte vad vi ska hitta på idag. Är ledig i morgon, sen är det jobb sju dagar i steck, varav två är utbildning i Stockholm. Det ska bli kul! kommer inte ihåg vad det var vi skulle gå igenom denna gång. det lär ju visa sig.

lunchen tickar mot sitt slut. snipp snapp snut, nu var tiden slut.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hhmmmm...tisdagar sa du..hmmm..föreläsning hela hela dagen,sjukgymnastik direkt,hämtar Jossan Clara på fäkning, lagar första sittningen med middag,hjälper Jossan med engelska läxan(en dag i en apas liv-vilket jävla tema)hämtar Ludde på basket i Bromma,Viktor kommer hem från spanska läsning från Söder,nästa sittning med middag,hjälper Viktor med biologiläxan...tjatar de två yngsta i säng..tjatar Viktor i säng....en kopp te och sedan god natt!!!

Min vardag eller ett glas vin fast ni vet ju vad som händer om jag tar ett glas på vardagen....KRAM!!!!

2010-03-24 @ 16:04:36
Postat av: Fia

Hahaha ja du Åsa! Jag vet inte riktigt om du menar att våra tisdagar ser lite olika ut ;)



Du är välkommen vilken tisdag du vill! Pensionat Vikingsv. är öppet för dig NÄR SOM HELST!!



Kram!

2010-03-24 @ 19:28:18
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0