Katter, katter, katter, katter,katter, katter, katter...

Skön morron. Konstigt morron. Fick sova ut i mina mått mätta. Käkade frukost framför tvn. Gött som fan. Pratade med en vän på facebook och fick reda på att en gammal klasskompis dött. Det är konstigt. En underlig känsla. Jag kände inte människan alls på senare tid. Men vi umgick på gymnasiet. Det är tragiskt när unga människor oförklarligt faller bort från jordelivet.

Just nu sitter jag fortfarande i soffan med katterna och tvn som sällskap. Clinton är för jävla hjälpsam. Tack för att du river i, drar ner och "hårar" på våra nytvättade kläder.


Fast efter denna lilla tvättrunda så kom jag på varför jag gillar de små katterna. Jag hade en katt på bröstet och en på armen. De spann i kör. Ganska gulligt.


Nu ska jag packa, hämta cykeln, ta mig från soffan, ta tag i min dator, börja plugga, ordna en grej i köket, köpa kattsaker, duscha, hämta upp tvätt, vinna en miljon, sola, resa, jobba, klappa katten, laga mat, äta lunch, fixa ordning bilen, köpa spolarvätska, diska, sova, kolla på tv, surfa... Eller?!

ja inte fan vet jag vad jag ska göra. Hade väl äta en god lunch med ett glas vitt vin på en uteplats med värme och sol. Det är exakt vad jag hade velat göra. Men jag har inget av det så jag får välja något i listan ovan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0