G R I L L

Idag blev det också fin mat. Jag drog fram grillen! Äntligen! Skön kontrast med snö, grill och hängmattan som lite trött hänger kvar sen förra säsongen. Korven blev jätte god. Det är ju något speciellt med grillat.



Nu kan det bara blir mer grill. Vädret gjorde ju inte att vi stod ute allt för länge men det var bara grejen att kunna grilla ute som var värt lite frusna tår.  Men jag såg nu på vädret att fler plusgrader är på väg. Äntligen, det behöver vi här i skandinavien.

Fick ett litet brev idag. Men handskriven adress. Så glad man bli. Det var ett fint, roligt och uppmuntande kort från min familj.


Idag blir det en riktigt soffkväll. Det ska bli så skönt. Bara en massa goa TV4 program. Tänker flytta mig från soffan till sängen. Inte mer aktiviteter än så. I morron sista jobbdagen i raden av sju. Ska bli skönt med ledigt. Då blir det sörmanland och dop igen. Allmän rundåkning och umgänge.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad mysigt det ser ut!vill också

2010-03-17 @ 22:29:02
URL: http://reneejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0