Soff och jobbhäng...

Det blev god mat by Jennifer och soffhäng för hela slanten. Fint när folk kommer hem och lagar mat åt en. Själv gjorde jag klyftpotatisen, bra gjort av mig. Fläskfilén satt som den skulle i magen och jag tror vi alla blev lite sega.

'


Chelsea förälskade sig i Louise och tog mer än gärna emot massage. 

Idag vet jag inte riktigt va som händer. Det lär väl visa sig. Jag hoppas på att få sälja min gamla tv-bänk/hylla som stod i hallen. Länge leve Blocket! Får se om tösen dyker upp idag, det gör mig inget för då behöver inte vi slänga den. Jejj!

Sitter och äter på jobbet, andra kanskar tar sig en lördags lunch på någon mysig restaurang, men JAG jag trivs så bra på jobbet att jag gärna hänger framför datorn på jobbet och äter, hahah! Har slutat för ett bra tag sen, men har inte riktigt fått arslet ur att ta mig härifrån, kanske främst för att jag inte vet vad jag ska göra...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0