Hårt hållen!

Jag är hårt hållen. Regeringen talade om att önskemål fanns om att en viss del av det långa skrivbordet skulle städa. Det var tydligen inte så kul att det är dammigt och man behöver tydligen inte ha ALLA pluggböcker i lägenheten utan man kan tydligen ställa upp dom på vinden. Ja så vad gör man?! Jo städar undan. Inte vågar jag trotsa ett "överhuvud" liksom... (Eller jag låter henne tro det ;) )





Nu vet jag vems tur det är att fixa sitt skrivbord! Köpte nya dokumenthållare eller vad de heter. 5 st i papp för 15 kr på IKEA. Gött! De får inte plats på bordet så de flesta får vara på golvet.

Byrån har också blivit lite överbelamrat av div prylar. Jag köpte två doft ljus och höjde min blondiner på vägen en aning.



Jag ställde upp två foton där. Får väl se hur länge vi kan hålla det så. Jag fick ramar av Signe när jag fyllde, de kom väl till pass!

Tog bort min orkideer idag. Hade de i svorumsfönstret. Men eftersom vi alltid har rullgardinen nere och att katterna envisas med att sabbotera min blommor, så tog jag bort som. Känns i mitt hjärta nu när jag ska slänga dom. Buhuuu...

Nej nu ska jag ta upp böckerna på vinden innan hon-den-där kommer hem, hihi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0