Tiejsdag!

Det blir bara en liten glad kommentar från mig idag. Solen skiner!

Är sjukt sugen på kvällen middag! Mamas o Papas... i löööve it! Synd för allaer som inte jobbar på Albrekts Guld *stortflin*.

Vi börjar lite med våra kompleteringar från förra vårterminen. Jag tror att alla tre kände sig som frågetecken. Fan vad saker försvinner snabbt. Å fan varför gör man inte saker direkt när man har det färskt i minnet. Ja det är lätt att vara efterklok.

Sökte en till liten liten kurs idag inför höst. Projekt ledning 15 hp. Den kan vara go att ha till senare! Också den på halvfart... Hoppas att Louise vill läsa den med mig, skulle passa henne som handen i handsken! Får se får se... Kontaktade Örebro universtitet igår för att se till att jag kan tillgodoräkna mig alla de kurser jag läst på diverse högskolor/universtitet inna. Allt var grönt så nu är det bara att tuta och köra. Nästa stop, Kalkyleringstenta 4 juni. det är i kalkylering som vi har ett case kvar. ingen av oss klarade tentan förra året, så vi är verkligen tre fån som ska fixa detta case. Hurra för oss!

Blev några fler kommentarer.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0