Söndag.

Uppe med tuppen kan jag ju säga. Halv åtta hade jag ställt klockan på. Inte så pigg efter öl och vi var väl hemma och i säng två. Gäääsp. MEN anledningen till att jag gick upp var ju mysigt och då vaknade jag till, lite iaf , haha! Köpte med mig lite frukostbröd och drog till Oxelösund, där hela familjen Sandh/Skoog redan var klarvakna och hade säkert redan umgåtts med varandra i ett par timmar, hahha så är det när man har barn har jag hört. Söndagen är inget undantag.
Axel och jag ritade. hans mamma med. Vi gick promenad, åt frukost, hängde i soffan... Ja allt sånt man gör när man bara hänger med sin vänner. Det var grymt mysigt att få träffa Nathalie med fam. Jag min asociala jävle somnade i soffan. HAHAHA! Snällt, men min vänner är ganska vana att se mig sova på soffan. Jag tror Nathalie var mest nöjd att jag var där, kanske att jag är roligare i vaket tillstånd, jag vet inte.




Det va grymt mysigt.

Vi hann träffa mamma Pack också! Å konka lite skåp somvar ny inhandlade. Finfint kommer det att bli hos mamma Pack och mamma Packs pöjke :)

Sen bar det av till mina föräldrar i urskogarnas urskog, eller ja iaf Bettna. Som vanligt lockade umgänge och sovplats mer än att köra fyra timmar bil i mörkret, så vi sov kvar där och åkte hem nu på morgonen. Nu ska jag... vet inte. Kanske sola nästippen. Å kolla i kalkyleringsböckerna. Kul som faen!

Bilen är på lagning, eller det är något odefinierat fel på höger baklykta. Kul med bilar, när de funkar iaf. Så jag väntar på att de ska ringa och tala om att det kostar en miljon att laga, hahaha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: edward

Nathalie längtar alltid efter dig =)

Alltid trevligt att ha dig här förresten. Vaken eller sovande spelar ingen roll... =)

2010-03-22 @ 23:05:30
Postat av: Fia

Det är ALLTID mysigt att få hänga hemma hos er! Ska försöka vara vaken hela tiden nästa gång ;)

2010-03-23 @ 10:08:26
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0