Solen skiner för fulla muggar!

Jag gjorde min promenad nr två denna månad, ja varje dag hela mars har jag gått alltså, hahah! Vi har en motionsgrej på jobbet som fortgår i fem månader. vi har iaf möjligheten av få presentkort på Stadium om vi slutför hela perioden. Mkt smart idé! Jag vill ha det presentkortet och jag vill röra på mig och bli pigg igen! Vilken härlig kombination.
Jag kan ju säga att det inte är så svårt att ta sig ut när solen skiner, himlen är klarblå och jag börjar jobba klockan ett. Kolla själva!




Nice va?!
Det var lite kallt i luften men jag hittade först en stan som jag la mig på och solade ansiktet. Sen hittade jag ett vindskydd där jag satt nära en halvtimma med näsan i vädret och bad och fräknar! Jag tror minsann att det ploppade upp några.


Det var vansinnigt skönt!
nu ska jag fixa till mig lite och ta mig till andra sidan av stan, till jobbet. Hoppas folk trotsar solen och handlar lite idag. Tisdagar är väl iofs inte det roligaste dagen inom handel, men vi får se! Det kanske spritter i folk nu när solen skiner och de vill köpa massa nya smycken. Man vet ju inte...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder och , ja visst är det underbart med solen. Energin liksom "ploppar" upp....en sak är säker efter min lilla tripp till stockholm att våren är i Kalmar men absolut inte i huvudstaden...det har ta mig f-n snöat hela dan..vi ska va glada!!

2010-03-04 @ 23:59:35
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0