Såld.

Hyllan är såld. Så jäkla skönt. Jag gillar blocket. FAST nu blir jag särhär att jag vill sälja allt. Går typ och tänker på saker jag kan sälja. Så håll i era grejer när jag kommer på besök, annars kan de se dem på blocket.se efter jag åkt hem.

Jag har fått vara lite "händig" idag. Cykeln fick sig en omgång.

Andra kanske använder dessa verktyg och 5-56 lika ofta som jag använder gaffel och kniv, men jag känner mig lite händig när jag får fixa lite. Spände åt kedjan å smörjde den. Försökte pumpa däcken,gick så där med vår pump (skyller på den). Ska jag sälja cykeln kanske.Hittade en så jäkla snygg cykel. Men jag vet inte. Blir lite snål när jag har en som funkar. Så det blir nog ingen ny.

Blir helt tokig på katterna. Gösta som står i vardagsrummet är gammal. De har ingen respekt för honom alls. De klöser på honom. J***ar vad jag blir sur varje gång. Skiter väl de i. Men jag har mitt hemliga vapen, vitpeppar. Hela fortöljen är dränkt i vitpeppar nu. Men det funkar. Eller det funkade på Chelsea och jag själv nyser lite extra mkt när jag utfört min aktion mot katterna. Clinton är fan inte lika lätt att få bort från grejerna. Suck!
Ja såvremeddetdå!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0