Måndag, är väl inte så tokigt.

Det känns som om det gröna tar över, över det vita, iaf här.


Katterna är på grönbete. Eller i deras nya lekstuga, källaren och trappen. Fan den minsta lilla drama queen, klarar sig ute i trappen i två minuter sen sitter hon och skriker helt förtvivlat för att hon tror att hon är ensam? Övergivan? Borttappad? Eller så vill hon bara ha uppmärksamhet. Nyss drog hon till med det gamla vanliga knepet "göra-Fia-arg" hon börjar trassla i nån blomma i trappan. Det får fart på mig och jag flyger ut för att rädda grannens blommor, viiiips för hon sällskap! Ibland vet jag inte om katten är riktigt dum eller förbannat smart?!

Själv funderar jag på vad jag ska ge L när hon fyller. Har kommit på några små grejer. Hon vill bara ha STORA grejer enligt önskelistan, men jag brukar ju komma på mina egna idéer. Nu kommer L gå i taket och fråga ut mig så fort hon läst bloggen. *hihi*. Kan ju avslöja bara för att göra henne helt galen att jag beställt något. Jag är så finurlig! Har jag någon gång sagt att jag gillar att ge paket, eller när folk fyller år?! Eller när jag själv fyller år?! I love it! Kanske borde bli "partyfixare", det hade passat mig!

De ringde om bilen, varför kan vi inte ha vanliga fel på våra bilar. Varför ska det vara saker som inte bara går att årgärda fort?! Enkelt?! Snabbt?! Billigt?! Eller varför kan jag inte mecka med bilar själv... Hade varit bättre. Kortslutning i "lampsystemet" eller vad det nu var?! Suck.

Jaja tur att man skiter tusenlappar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0