Lördag.

Lördagen var mer som jag känner igen den när vi är i Nyköping. Fullt schema.
Vi var på stan en sväng. I en av galleriorna mitt i stan blev Nyköpings nya lilla stolthet hyllad och tackad. Anna Bergendal. Hon sjöng inte men signerade sin singel som hon sålde. Vem hittade vi i kön då, jo Mattias 27 som också ville ha aturograf. Eller han skyllde på att det var en kollega. Jag fångade hans lycka efter att han fått den. Mattias i grå keps, Anna är ljusthuvudet bakom.

Lite nöjd var han allt. Hahaha!

Sen var det bara resten. Hitta doppresent. Fick pallet, frippan och klä sig. Iväg till dopet. Döpet var jätta fint. Mest som ett dop brukar vara. En präst. Ett barn. en del föräldrar, kompisar, faddrar i en vacker kyrka. En tjej sjöng en fint sång.


Lilly fick sitt namn och en massa presenter! Vi fick en massa fika. Gott var det så jag rullade i princip vidare. Sen hann vi träffa svärmor en stund. Blev bjudna på tacos och kollade film hos T och A. Skön lördags kväll.
Vi hann med ett par bärs på fika också. Där den glada aoutgrafjägaren mötte upp.



Vi hade jätte kul. Träffar inte Mattias allt för ofta, men ibland får vi te't och får i oss några kalla.
Nice dår'å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0