Keep up the good work, sun!


Solen fortsätter verkligen att skina! Hur glad blir man inte då. Efter denna långa långa period av mörker så måste väl vi alla behöva så mkt ljus vi bara kan få. Jag har varit ute och gått fyra dagar i rad, och solen i kombination med frisk luft får ju till och med ett bitter hjärta som mitt att smälta. Jag mår så bra när det är så här.

Igår träffade jag Jennifer för en fika. Det var alldelles för länge sen jag träffade henne. Jag hör av mig när vi behöver kattvakt och han ställer upp varje gång. Men när jag fick höra saker om Jennifer från en kolloega som jag inte visst om så kände jag att det var på tiden med en fika. Vi slutade aldrig fika och sen blev klockan dags att träffa Louise, Daniel och Frida på Lilla puben för en öl. Det var också mysigt.

Nu fick vi något ryck och jag har gjort paj och Louise diskar, skönt att få saker gjorda innan man går till jobbet! I morron är jag nog ledig, om det inte behövs inhop i butiken. Magsjukan spökar. Som tur är bara i den andra butiken och jag har inte träffat någon av dem som blivit eller varit sjuka. Får köra på huskuren som bossen gör: vitpepparkorn. Är jag ledig ska jag nog börjar förbereda inför kommande omtenta, det är nog långt kvar med jag tänkte börja i tid, i gooood tid denna gång!

I morron åker vi till Nyköping. Denna gång ska vi sova en natt hos Nathalie, så hinner vi umgås på lördag förmiddag. Sen är det dop. Sen middag med stora syster Pack med karl. Det kommer bli en kanon helg!

Ciao'rå!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hello!!

Här kommer soliga halsningar fran Thailand!

Fint som snus ar det har. Tokvarmt o sol!

31 grader i havet!!!!

Men pa mandag borjar var resa hem ige...

Ha det bra! Kramar!

2010-03-04 @ 11:45:07
Postat av: Fia

Hej ditt lilla äckel ;)



Hoppas ni verkligen haft det kanon!!! Kramar

2010-03-04 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0