Jag, ett spöke?!

Tack, vad ni är gulliga, för alla små grattis. Det värmer.

Idag tog jag till en gammal klassiker. Jag blev lite inspirerad när vi blev bjudna på frukost hos Nathalie och Edward förra helgen. Alltså messmör är GOTT! (Hahah ser ut som värsta frukost reklam bilderna... haha tänk om jag hade varit sponsrad, hade inte varit fel :) )


Det satt som en smäck i magen. Jag älskar verkligen frukost!

Jag tror att vi har ett spöke här hemma. Chelsea gick runt och rest ragg här hemma utan anledning. Hon gick in i sovrummet med sveriges största svans och vägrade hoppa upp i sängen. Louise drog till med ett skojigare än skojigaste skämt jag hört, att spöket skulle vara jag... "lika blek med mörka ringar under ögonen". WHAT?! Jag?! Hon är ju för lustig min brud alltså...
I morse hördes det som en katt hoppade ner från någon möbel, det var bara att de två fysiska katterna vi har var i köket så det kan inte vara dom. Spoookie! Men jag är inte så rädd för dom, jag tror på dom men är inte så rädd. Då hade jag haft det jobbigt. Spöken är inte farliga, bara lite vilsna.

Ikväll kommer ett annat spöke, Jempan. Det ska bli mysigt. Vi ska laga fläskfilé och potatis. Gott gotti gott gott!

Helgen kommer att bestå av jobb. Både för mig och L. Hopas på lite shopping sugna Kalmariter. Om dte är så här mulet kanske de vill komma ut och handla lite! We will see...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och snusdosan till frulle med :)

2010-03-12 @ 18:13:45
URL: http://reneejohansson.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahahh japp alltid! Den bästa avslutningen på en perfekt frukost, snus!

2010-03-12 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0