Jag är nästan ihjäl...

Kul när folk i ens omgivning av ren illvilja bara vill göra allt för att ta ihjäl en. Renée fick för sig att vi skulle träna idag. Jag sa ja och gick på gympapass. Det skulle vara ett medelpass, men jag tror nog att det var stenhårt-as-mkt-hard-core pass hon tog mig på. Det kommer kännas så i morron iaf...

Fast det var kul! Å efter ett tag kom min gamla friskis takter ikapp mig. Har ju ändå tränat friskis gympa i ett par år, så hoppen och skutten kom efter ett tag. MEN jag kommer ha så vansinnigt ont i morron, men kanske främst i övermorron. Som tur är, är det ju Renée jag jobbar med dessa två helvetes dagar, så hon kommer få ta hand om TantFia!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: renee

fia hur länkar du en blogg sådär?

2010-03-08 @ 20:07:42
URL: http://reneejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0