En helt vanlig önsdag.

Solen skiner idag med. Inte nu kanske men hela dan har den synts! Jag är nöjd med "våren" än så länge. Jag satte ute en tjugominuter i solen idag. Fräknarna ploppar upp en efter en. Ska ta alla chanser jag får att förbättra min bränna...



Lunchade på den svindyra restaurangen som finns i Modehuset. Som tur är får personalen billigare, jag menar 65 spänn för en focaccia är inte ok. Tur att vi alltid gör matlådor, fan man skulle bli runierad av att äta ute.

L har tattooat sig idag. Jag hängde med till studion. Ganska skönt att det inte var i mitt skinn som nålet åkte upp och ner i. Fast jag blir sugen på att göra en till. Men vad och var vet jag inte, så jag får väl vänta i tjugofem år till. Den som väntar på något ont väntar aldrig för länge... Eller ja vad man nu säger, haha!
Kolla in min snygga tjej.

Ja ni kan ju se vilken som är nygjord och vilket som har suttit ett tag. Så snygg!

Louise gjorde kött idag med lite grillade grönsaker. GOTT! Nu ska vi göttgöra denna nytta GI mat med att slänga i oss lite chips, haha! Sen blire film, "in the loop".

Har inte så mkt mer att förtälja denna onsdag, så...
Ciao'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0