Det där med att tvätta alltså...

Ja igår lyckades jag med något mindre bra. Hahaha jag tvättade igår. Jag brukar vara lite "slaffsig" när det kommer till att blanda färger och grader och vitt tvätt. Jag försöker alltid få så få tvättar som möjligt, det är ju inte så kul att tvätta inte. Å då kan det titt som tätt bli lite fel... Missfärgningar å så. Men detta var inte fallet igår. Jag skrattade till för mig själv i källaren när jag drog ut tvätten. Tills igår hade jag en tröja som jag snott av Louise. Den var ganska stor på mig, vilket jag tyckte var schysst. En grå STICKAD tröja. Den är inte så stor längre... HAHAHAH, den är så liten att det kan passa en sexåring. Jag tyckte det var vansinnigt roligt.

Det var uppenbarligt handtvätt på den, inte 40 grader. Ja man kan ju inte alltid ha rätt...

Jag har faktiskt köpt en klocka till. Det är egentligen en herrklocka, men det passar finemang med min brillor. Jag har faktiskt börjat använda dom lite mer flitigt. Gillar dom!


Efter att jobbat 7 dagar i streck fick jag min lediga dag ( eller har fyra lediga dagar framför mig, GÖTT!!). Det verkar som om magsjukan lugnat sig i city butiken. Jag har nog att göra en då. Tänkte göra fint hemma. Louise tog sig ett stor röj förra veckan och jag tänkte ta ta i lyan idag. Det är katthår ÖVERALLT. Eftersom vi ska åka bort tycker jag att det är ännu skönare att få det städat, då kan man komma hem till ett fint hem! (Kanske ska låta bli att tvätta mer, hahaha!)

Nähä till verket.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: renee

fast det nya modet är ju magtröja nu så den passar ju perfekt! ;)

2010-03-06 @ 12:10:38
URL: http://reneejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0