X-mas all over again!

Alltså jag tror att julen är här igen. Idag fick jag mitt kakfat som jag bara väntat på sen jag fyllde typ. Dvs ett långt tag. Skulle få det ihop med en tidningsprenumeration och nu damp den ner. Först blev jag lite skrämd när jag tog upp den ur kartongen, LIMEGRÖN, uhhh... Mkt färg för en svartvit själ som jag. Men det var bara undersidan på den och det gjorde inget alls. Check it out yourself!


Det blev väl inte så illa?! Ser ju bra ut med frukt på och inte kakor. Louise mumlade/babblade/struntpratade något om att jag var tvungen att börja baka nu. Ha, va?! Näää... Det funkar ju lika fint med frukt och eftersom jag är SÅ nyttig numera så säger jag bara :" Godis är också frukt, eller var det tvärtom".

Apporpå nyttigt, fick ju i mig lite vin igår med. Grannen ramlade över med en dunk vitt vin, så ett glas blev det igår med. Jag känner att ölmagen är på väg, underligt det där, jag som skulle bli nyttig.

Jag har förälskat mig i ett halsband på jobbet. Inte alls min stil kanske, eller så är det det eftersom jag inte kunde släppa det. Jag la undan det, och idag är det mitt. Jag fyndade även oförskämt billiga örhängen idag. Jag säger bara, passa på att shoppa nu om det är något ni ska ha, fan butikerna är tomma på folk och ALLA har slutrea nu. Det är ju så det ska vara. Fast jag kan känna att jag inte är så intresserad av reaorna, jag vill ha vårnyheter nu! Men kolla på min nya kärlek nu:

jag vet exakt hur jag vill att en klänningen ska se ut till. Lär aldrig hitta en sån som jag tänker mig, så jag får nog börja designa klänningar oxå.

Jaja, julafton börjar gå mot sitt slut och jag ska sätta mig med plugget igen, omtenta omtenta heeela dan. På lördag smäller det, igen.
Pang bom...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh en till kusin med blogg fint då har jag mer att läsa :)

Nej du jag är självlärd, köpte kameran i september tror jag. Men jag har modellat, stylat mig själv och retuscherat i ett flertal år och då lär man sig en del ;) som bildkomposition, kameran har jag lärt mig bäst jag kan och har fotat i studio i ca 1 månad.

Jätte kul att du tycker de ser bra ut, bara roligt att höra då vet jag ju att jag är på rätt väg mer och mer för var dag som går.

Vart håller du/ni hus nu för tiden och vad gör du om dagarna?

2010-01-22 @ 10:04:00
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Eskilstuna har en fotoklubb med bara gamlingar som jagär med i :) men man får ju låna studio så då gäller det att passa på. Vad har du för kamera?

Jag retuscherar i PS4 på engelska dock men man lär sig en hel del av det med.

Jasså du bor där nere, och nära till underbara Öland. Ska släpa ner min sambo dit i sommar och fota järnet, sen ska jag nog upp till Trondheim Norge en sväng och hälsa på mor och fotaännu mer samt en sväng till Finladn, Thilda ska få se världen ;)

Får önska dig lycka till med alla tentor då, inte det roligaste att plugga till.

2010-01-22 @ 13:00:33
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0