smalbensbrott... snöns fel.

Jag var så nöjd! Jag trodde att vi skulle slippa snön. Vi hade barmark i några dagar men nu är den tydligen tillbaka. SUCK!



Tack vare den satans snön/isen har jag ett stort blåmärke och bula, på smalbenet. Skulle in i bilen och gör någon snygg nära-på-vurpa och slår på något magiskt sätt båda smalbenen i underredet på bilen. Den gör ONT. Vinter, livsfarlig!

Vi har lagat GOD mat idag, kött och potatisgratäng. Fint ska det var, det är ju ändå lördag. När det är så här mkt helgdagar och annat har jag ingen koll på vad det är för veckodagar. Jag är glad om jag kommer ihåg när jag börjar om dagarna. Men det är tydligen lördag idag, dvs det vill säga söndag i morgon. Bra där!

Annars är det inte mycket nytt under solen...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0