Sexig byggnad, NOT!



Ni ser ju själv hur kul tenta byggnaden ser ut! Inte alls kul... Det är här jag tillbringar många timmar som ni förstår eftersom jag gör ett par tentor! Hahah, fin fin.

Tentan gick betydligt bättre än förra gången. På samma tenta fick jag 4 rätt förra gången, denna gång ska det väl bli mer. Men i rumänska mått nätta tror jag inte att den är godkänt, (tänk positivt nu) vilket gör att kjag får lära mig ännu mer tills nästa gång jag gör denna tenta. Tredje gången gillt som det sägs!

Nu är det dgas för lite arbete!
Senare komma bästa Lina och Markus! Ska bli så mysigt. Mat, vin och babbel, kan det bli bättre.

Trevlig helg allq ni som läser!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0