Pack, nu får det räcka...


Det är lite ensamt att vara ensam. Nu börjar det räcka med att vara ensam. Nu kan det faktiskt vara på tiden att fröken Pack kommer hem.

Det blev bad och vin, vin igen?! Japp, äre hälg så äre! Fast jag kunde som vanligt inte bada längre än 7 minuter eller hur lång tid det nu tar innan vattnet kommit upp så långt att det täcker kroppen.

Även om det är ensamt att vara ensam så orkar jag inte umgås, Jag fattar inte vad det är men mina nya pyjamas byxor och mimmi strumpor lockar så mkt mer än att göra något. Är bara bitter och ledsen. Å det går inte över. Det känns som om jag har en liten ballong av oro i magen som aldrig minskar. Snart kommer nålen och ballongen kommer spricka. Humpfr...

Ska ialla fall försöka ta mig iväg och träffa Jennifer och hennes nya kille, Tobbe trollkarl. Det ska bli kul! Men kanske lite dj:ande först tror jag minsann... Håll i dig grannen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ojoj va jag känner igen mig här alltså. Både vad gäller badandet och att vara ensam och vilja umgås men inte orka...



Hoppas de blev nice och träffa folk sen i alla fall :)



Kraaaaaaam

2010-01-11 @ 10:07:39
URL: http://josefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0