Måndag, måndag...

Plugg och jobb och snö och trötta ögon.

Japp skönt när allt är som vanligt!
Ligger och fryser och pluggar till costbenefit-analys och välfärdstentan. Fixar och donar med mina omtentor eftersom det av någon anledning inte står rätt i, numera, universtitetets sidor... Hm, vissa betyg som jag redan fixat finns inte med, det känns ju lite sådär kanske... Men det ska väl lösas.

Jag kom på att jag har ett litet "nyårslöfte", jag ska klara att springa en mil under en timma. Får se är jag ska börja med det. Inte nu iaf, jag gillar inte at springa när det är minus ute... (Hahaha, redan en massa bra bortförklaringar).

Nu har jag börjat jobba halvtid på jobbet också. Det blev ju alldeles perfekt att det fanns en halvtidstjänst nu när jag nu bestämt mig för att ta lite studieuppehåll.

Inga vackra bilder idag, sorry....
Ciao!

Kommentarer
Postat av: xoxo

SUPER MARIO WII

2010-01-05 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0