Lågprofil...

Jaha ja då var den en tenta "gjord" idag. Det gick som jag trodde, inte alls. Eller jo lite grann men inte tillräckligt. Men men jag har en hel vår på mig att reda ut denna röra.

Så idag har jag varit ledig. Skönt! Körde Louise till jobbet, hälsade på Lina åkte hem och slocknade. Hahah, typ fyra timmar på soffan, SÅ skönt vill jag bara säga. Dags att börja ta hand om min kropp snart... alldeles för trött hela tiden och finnig som en toåring, ska ut å springa snart (inte idag, snart som i en annan dag)!

Just nu gör jag pizza. Det är väldigt sällan vi äter halvfabrikat (eller hel också för den delen) vi gör väldigt mkt mat från grunden. men den bästa uppfinningen i mat väg är väl ändå detta...

Alltså pizza deg i toalettrulle, fan det måsrte vara ett riktigt geni som kom på. Gillar det mkt!

Denna bild lägger jag inte bara för att retas lite med min pappa. Här pappa får du bilden igen, i lite större format, inte bara i mobilen. Våra sommardäck som kommer göra bilen mkt snyggare. Å jag har lärt mig, 17 tums lågprofil... (Ställ inga följdfrågor tack!)


Yammi! Lite skillnad mot de små pluttig 13 tum som Forden har.  Några bilder på bilen har jag inte lyckats ta ännu, kanske ska vänta tills dessa är på?!

I morgon lediga är vi lediga båda två! Ska bli kul nice mysigt, you name it... Det blir iaf sovmorron, frallor och en tur till Öland.
Säger väl så då!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0